چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برزخ تن

خدایا موندم چطور باید زندگی کنم ؟تا نه کسی را

 ناراحت بکنم نه منحرف اخلاقی صدایم کنند

ونه خودم پا روی تمام احساسات و آرزوهای ساده و

 ناچیزم بذارم.

چطور باید عاشق مردی بشم؟

چطور باید اون را ارضاکنم؟

چطور باید خودم ارضا بشم؟

چطور باید یه مرد را عاشق بکنم؟

چطور باید باهاش رفتار کنم تا از دستش ندم؟

چطور باید با خانواده ام رفتار و صحبت و زندگی کنم تا

 اونها را خجالت زده و احتمالا گریان نکنم؟

چطور باید با همسایه ها آشناها قوم و خویش ها رفتار

 و مراوده کنم؟

چطور باید با همکارهام و در محیط کار رفتار کنم؟

چطور و با چه ظاهری باید در خیابان راه بروم تا احتمالا

 مورد سو استفاده و یا مورد تهمت قرار نگیرم؟

چطور باید  لباس بپوشم و یا آرایش موهام و ظاهرم

 چطوری باشه؟

چطور؟چطور؟چطور؟چطور؟چطور؟........................

چطور وقتی من خودم نیستم. وقتی من یه نفر دیگه

 هستم.وقتی که من آن چیزی نیستم که در آیینه می

 بینم و یا دیگران می بینندچطور می تونم رفتارهای بالا

 را درست انجام بدم؟

جواب سوالات بالا برای شما خیلی ساده و بدیهی و

 روشن است؟ درسته؟آره اصلا سوالات بالا برای شما

 خیلی بی معنی هستندچون بطور اتوماتیک و بدون

 اینکه بهشون فکر بکنید دارید جوابهای سوالات بالا را

 انجام می دید.

ولی برای ما ترنسها همین مسایل بسیار ساده و

 روشن و حتی بی اهمییت یه معضل و یه سوال

 عجیب و غریب هست.

آهای شما مردم طبیعی شما بر اساس طبیعتتون و

 غریضه هاتون و بسادگی سوالات بالا را نجام می دید

 و هیچوقت هم مورد بازخواست قرار نمی گیرید

ولی ما ترنسها اگه بخواهیم مثل شما بنا براساس

 طبیعت و غریضه و احساساتمون و در کل مثل

 خودمون رفتار کنیم اونوقت انگار که تمام قوانین

 اساسی دنیا را زیر پا گذاشته ایم انگار که به زمین و

 زمان ناسزا گفته ایم.جالبه انگار که تمام قوانین

 مردسالارانه را نادیده گرفته ایم.

آهای مردم به ظاهر طبیعی می بینید زندگی چه به

 سر ما آورده که موضوعاتی که اصلا برای شما قابل

 دیدن و درک نیستند و  به عادیترین وهمیشگی ترین

مسایا زندگیتان است برای ما تبدیل به سوالات بی

جواب شده 

 

 

 

ولی به هر حال زندگی با تمام پیچیدگیها و راز و رمز

 آلود بودنش با تمام چطورو چگونه های که برای یک

 ترنس  داره بسیارساده تر از اونچه که فکر می کنیم

 هست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ شنبه 21 دی 1392برچسب:,ساعت 18:48 نويسنده هیراد FTM |