10 سوالی که نباید از یک ترنس پرسید

برزخ تن

1-قصد توهین ندارم ولی میخوام یه چیزی بپرسم که امیدوارم توهین نباشه!

بسیار خب بهتر هست دیگه جمله خودتون رو ادامه ندید! شما در ابتدا بیان می‌کنید قصد توهین ندارید اما در انتها می‌گویید “امیدوارم توهین نباشه” پس مشخص هست جمله شما توهینی درش وجود داره و شما ترنس رو برای شنیدن این توهین آماده می‌کنید و اخطار میدید. اگر احساس می‌کنید فردی ممکن است از شنیدن جمله شما ناراحت شود چرا باید این ریسک رو انجام بدید و بپرسید؟

۲-شما زن هستید یا مرد؟!
این سوال را شاید هزاران ترنس بارها و بارها از طرف افراد جدید شنیده باشند. اگر شما شخصی رو می‌شناسید نباید این سوال رو بپرسید و اگر شخص رو نمی‌شناسید باید کمی صبر کنید. زیرا جنسیت پدیده‌ای نیست که در نگاه اول قابل تشخیص باشد. اگر شخص قبلا طور دیگر می شناختید و اکنون به صورت دیگر می‌بینید کمی تامل کنید و از روی پوشش، رفتار و صفات تشخیص دهید که فرد زن است یا مرد. اما سوال نکنید!

۳-اسم “واقعی” شما قبلا چی بوده؟

اگر شخصی خود را به شما اینطور معرفی کرد که به عنوان مثال… «سلام من سامان هستم» پس در نتیجه این تنها چیزی هست که شما احتیاج به دانستنش دارید و اسم واقعی فرد همین است. تا زمانی که خود شخص نخواسته زندگی گذشته خود را برای شما باز کند شما نباید از زندگی گذشته او چیزی بپرسید. بسیاری از ترنس‌ها از اسم و زندگی پیش از این خود ناراحت هستند و نمی‌خواهند آن را به خاطر بیاورند و این سوال شما تنها باعث یادآوری گذشته و ناراحت شدن آن‌ها می‌شود و ممکن است در جواب بشنوید «به شما ربطی نداره!»

۴-درباره رابطه جنسی خودت با من حرف میزنی؟!
آیا شما از روابط جنسی خود با دیگران صحبت می‌کنید و آن را برای دیگران تعریف می‌کنید که انتظار دارید یک ترنس این کار را انجام دهد؟ این یک مساله شخصی و جزء حریم شخصی افراد می باشد و شما حق ندارید وارد حریم شخصی و مسائل خصوصی یک ترنس و جفتش شوید

۵-سوال نیست ولی واقعا تعجب میکنم تو عین یک زن/مرد شدی!

آیا شما مادر/پدر، خواهر/برادر یا دوست خود را در خیابان می‌بینید این جمله را به وی می‌گویید؟ پس چرا این جمله را به یک ترنس می‌گویید؟

۶-من یک ترنسی میشناختم اسمش (..) بود تو هم میشناختیش؟
یک ترنس قرار نیست تمام ترنس‌های جهان را بشناسد. این که یک فرد ترنس است دلیل بر این نمی‌شود در خیابان راه برود و با تمام ترنس‌ها دوست شود! شما تمام همسایه‌های خود را می‌شناسید که یک ترنس تمام ترنس‌های ایران یا جهان را بشناسد؟!

۷-شما سرویس بهداشتی زنانه میرین یا مردانه؟!
زمانی که یک ترنس طاهر زنانه دارد پس زنانه رفتار می‌کند و زمانی که ظاهر مردانه دارد پس مردانه رفتار می‌کند. این سوال در حد یک کودک دبستانی است! اما دانستن یا ندانستن این مورد چه دردی را دوا می‌کند؟

۸-این موهای/ریشای خودته یا کلاه‌گیسه؟!
این بار من از شما سوال می‌پرسم. آیا شما کلا‌ه‌گیس می‌پوشید؟ یا ریش شما قرضی است؟! این سوال شما هیچ معنی و مفهومی ندارد و تنها باعث ناراحت شدن یک ترنس می‌شود. شاید شخصی از کلاه‌گیس استفاده کند یا موی طبیعی خودش باشد اما این سوالی نیست که شما حق پرسیدنش را داشته باشید. البته کسی ریشش را قرض نمی‌گیرد پس این سوال به اندازه کافی مسخره است که بیش از این توضیح ندهیم

۹-الان چی تنته؟ دخترونه/پسرونه میری بیرون؟
مسلما الان لباس تن ترنس هست! اگر شما ترنسی را از نزدیک می‌شناسید که خب میدانید به چه صورتی بیرون میرود و اگر نمی‌شناسید شما حق ندارید تا زمانی که خودش نخواسته این سوال را بپرسید.

۱۰-من از خارج اومدم و دنبال یک ترنس برای ازدواج هستم امیدوارم قبول کنید!
اولا که خوش آمدید! ثانیا یک ترنس تا زمانی که جراحی نکرده لااقل طبق قوانین نمی‌تواند با شما ازدواج کند، پس از جراحی نیز دیگر ترنس نیست و یک زن یا مرد است پس شما نمی‌توانید با یک ترنس ازدواج کنید لطفا پیشنهادات خود را برای خود نگه دارید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ دو شنبه 16 دی 1392برچسب:,ساعت 16:54 نويسنده هیراد FTM |